Zuid-Afrika - Reisverslagen van Anna Rijks - WaarBenJij.nu Zuid-Afrika - Reisverslagen van Anna Rijks - WaarBenJij.nu
Zuid-Afrika

Ik ben Anna Rijks, 15 jaar oud.
Ik zit nu in het vierde jaar van de HAVO TTO op OBC Bemmel.
Op dit blog zal u alles kunnen lezen over mijn reis naar Zuid-Afrika.

Omdat ik voor tweetalig onderwijs heb gekozen, moet ik in het vierde jaar, dit jaar, een International Work Experience (internationale werkervaring) gaan plannen. School organiseert ieder jaar een aantal reizen waaronder die naar Zuid-Afrika. Dit leek mij heel gaaf en dus heb ik een motivatiebrief geschreven hiervoor. Ik ben uitgekozen om mee te gaan en in februari 2019 zal ik dan eindelijk samen met 19 andere leerlingen en 4 leraren deze super reis gaan ervaren.

In Zuid-Afrika zullen wij dingen zoals Kaapstand, de tafelberg en Robbeneiland bezoeken maar we gaan ook lokale bevolking helpen.

Recente Reisverslagen:

27 December 2018

Voorbereidingen samen met de groep

27 December 2018

Fundraiser

10 September 2018

Introductie
Anna

Actief sinds 09 Sept. 2018
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 1333

Voorgaande reizen:

22 Februari 2019 - 09 Maart 2019

Zuid-Afrika

Landen bezocht: