Fundraiser - Reisverslag uit Huissen, Nederland van Anna Rijks - WaarBenJij.nu Fundraiser - Reisverslag uit Huissen, Nederland van Anna Rijks - WaarBenJij.nu

Fundraiser

Blijf op de hoogte en volg Anna

27 December 2018 | Nederland, Huissen

Voor we naar Zuid-Afrika gaan moeten we eerst geld inzamelen. Dit gebeurt door middel van een fundraiser (fondsenwerven). Mijn fundraiser is dat ik mensen help door een klusje te doen en dat ik dan een klein bedrag krijg, dat men zelf mag bepalen, om daar dan mensen in Genadendal mee te helpen.

Op de hoogte blijven van mijn Fundraiser?
Dit kan op mijn website -> http://annarijks.nl/klus/

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anna

Actief sinds 09 Sept. 2018
Verslag gelezen: 81
Totaal aantal bezoekers 1335

Voorgaande reizen:

22 Februari 2019 - 09 Maart 2019

Zuid-Afrika

Landen bezocht: