Introductie - Reisverslag uit Bemmel, Nederland van Anna Rijks - WaarBenJij.nu Introductie - Reisverslag uit Bemmel, Nederland van Anna Rijks - WaarBenJij.nu

Introductie

Door: Anna Rijks

Blijf op de hoogte en volg Anna

10 September 2018 | Nederland, Bemmel

Ik ben Anna Rijks.
Ik zit nu in het vierde jaar van de HAVO TTO op OBC Bemmel.
Omdat ik voor tweetalig onderwijs heb gekozen, moeten wij in het vierde jaar een International Work Experience (internationale werkervaring) gaan plannen. School organiseert ieder jaar een Internationale werkervaring naar Zuid-Afrika. Samen met 19 andere leerlingen en 4 leraren mag ik begin 2019 deze super ervaring gaan mee maken.

Ik ben blij dat ik gekozen ben om mee te gaan naar Zuid-afrika.
Het lijkt mij erg mooi om van allerlei dingen te zien, mee te maken en mensen te helpen.

Op dit blog ga ik bijhouden wat we doen en wanneer.

Ik hoop dat u het leuk vind,
Anna

Tags: Zuid-Afrika

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anna

Actief sinds 09 Sept. 2018
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 1337

Voorgaande reizen:

22 Februari 2019 - 09 Maart 2019

Zuid-Afrika

Landen bezocht: